زمان جاری : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 7:12 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 91
نویسنده پیام
masoome آفلاین


ارسال‌ها : 13
عضویت: 6 /5 /1397


هتل نیو تکسیم استانبول




هتل نیو تکسیم استانبول فاصله بسیار بسیار کمی تا میدان تکسیم دارد، موضوعی که برای هر فرد مسافر تور استانبول حائز اهمیت فراوانی است. علاوه بر قلب شهر، از هتل نیو تکسیم استانبول تا تعداد زیادی از مکان‌های دیدنی مهم شهر نیز فاصله بسیار کمی وجود دارد.
اتاق‌های هتل نیو تکسیم استانبول دارای سیستم تهویه مطبوعی مجزا برای خود هستند. حین اقامت در این هتل، به منظور دسترسی به اینترنت، به مشکل برخورد نخواهید کرد، چرا که دسترسی به اینترنت وای فای فراهم شده است. در تمامی واحدها بخشی به عنوان لم‌کده به منظور نشستن فراهم شده و یک تلویزیون مسطح با کانال‌های کابلی وجود دارد. داخل حمام‌های هتل نیو تکسیم استانبول لوازم آرایشی و بهداشتی کافی همچون سشوار پیدا خواهید کرد. صبحانه هر روز صبح از میانه گزینه‌های متعددی قابل انتخاب است. موازی با اتاق‌های شیک و تمیز هتل نیو تکسیم، دسترسی بسیار خوب آن به مکان‌های دیدنی را باید جزو مهم‌ترین مزیت‌های اقامت در اینجا دانست.دسترسی از هتل نیو تکسیم استانبول به مکان‌های دیدنیفاصله حدود یک و نیم کیلومتری به مرکز شهر یعنی تور باکو میدان تکسیم به معنی دسترسی راحت، سریع و حرفه‌ای به سرتاسر شهر وسیع استانبول است. میدان تکسیم قلب سیستم حمل و نقل عمومی شهر محسوب می‌شود. به عنوان نمونه ایستگاه متروی آن، ایستگاه متروی مرکزی است. کافی است حدود 20 الی 30 دقیقه به صورت پیاده تا تور تایلند میدان نام برده رفته و از آنجا، به دیگر نقاط شهر بروید. تعدادی از مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های طبیعی بسیار مهم استانبول در مجاورت هتل نیو تکسیم قرار دارند.
نزدیک‌ترین مورد شاخ طلایی است که در فاصله 400 متری محل اقامت شما قرار گرفته است. فاصله تا بازار ادویه به همان اندازه مسیر بین تور دبی هتل نیو تکسیم تا میدان تکسیم است. تا مسجد سلیمانیه نیز همین میزان مسافت وجود دارد. برای رفتن به ستون کنستانتین، برج ساعت دلمه باغچه، باسیلیکا سیسترن، مسجد ایا صوفیه و کاخ دلمه باغچه، باید حدود 2.5 کیلومتر مسافت طی کنید.

پنجشنبه 10 مرداد 1398 - 10:45
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | هتل نیو تکسیم استانبول | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS